niedziela, 30 marca 2014

Bieganie z Mikołajami 2013 rok

No tak...kończymy powolutku te opowieści historyczne.
XI półmaraton Św. Mikołajów w Toruniu musiał znaleźć swoje miejsce w kalendarzu biegów 2013 roku. 8 grudnia 2013 roku rano wyjechaliśmy z Rodzinką do Grodu Kopernika.
Pierwszy raz zadeklarowałem się, że będę robił jako "pismejker". Z Jackiem mieliśmy "złamać" 1:55.
No i fajnie, nowe doświadczenie.
Tak jak czytaliście wcześniej, bieg ten nie potrzebuje specjalnej rekomendacji.
Bieg już z tradycją, z odpowiednią renomą, a przede wszystkim z duszą!!! Super atmosfera i pewnego rodzaju zakończenie sezonu.
Start z nowego mostu w Toruniu. Mnóstwo ludzi, super klimat. Słoneczko!!!!
Wystartowaliśmy z Jackiem i Kamilem( kolega Jacka) dość żwawo. Po połowie dystansu wiedziałem, że prowadzę Jacka na zdecydowanie lepszy wynik aniżeli 1:55, ale nie mówiłem tego głośno podczas biegu. A uczestnicy kolorowi, uśmiechnięci, sporo kibiców. Fantastyczny bieg. I Spartanie biegnący dla Domu Dziecka. Bosko!!!!!
Po 16, 17 km odrobinę zwolniliśmy tempo. Gdyby nie ten fakt, sądzę, że złamalibyśmy 1:50, ale i tak wynik zapowiadał się baaaaaardzo satysfakcjonujący dla Jacka!
Zbliżamy się do mety. Dopinguję Jacka, mówię, że jest dobrze, bardzo dobrze!!
Stadion. Kibice, doping!Finiszujemy!!!
1241 i 1242 miejsce 1:51:08 i 1:51:09 Jacek zachwycony i ja również, że podołałem zadaniu!XI Bieg Św. Mikołajów ukończyło 3669 biegaczy. Uważam nasz wynik za wyborny. W 2014 roku też tam będziemy.
Pozdrawiam serdecznie, zwłaszcza Jacka. Zygabiega
Na deser dokumentacja zdjęciowa.
Trzymajcie się!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz