niedziela, 4 października 2015

A tu taka niespodzianka...Nagroda w Grudziądz Foto 2015

Lubię biegać. Ale teraz wymyślił, pomyślałby ktoś. No lubię, lubię....Bo bieganie pozwala patrzeć na świat o różnych porach dnia, o różnych porach roku. Zauważasz rzeczy, które tak na co dzień gdzieś nam umykają. A tu paradoksalnie...bo w biegu...mamy więcej czasu na niuanse. Wyostrza się nam wrażliwość, optyka, bo te endorfiny wyzwalane podczas kilometrów robią nam dobrze...jakkolwiek to brzmi dwuznacznie.
Zawsze też lubiłem robić zdjęcia, zatrzymywać na "kliszy" te ułamki sekund, które później pamiętamy długo. No ok, teraz już do "brzegu". Co ma wspólnego bieganie i te zdjęcia. Ano ma. Biegam m. in z telefonem który ma niezły aparat. Biegam nierzadko o porach dnia, które dla "niebiegacza" są przysłowiowym środkiem nocy:). Wówczas, tak w podziękowaniu od natury, dostaję takie widoki, które zatrzymuję na kilobajtach w telefonie.
Kończąc ten przydługawy wstęp, który prawdopodobnie będzie lwią częścią tego posta (uzupełnieniem będą zdjęcia) chcę się Państwu pochwalić, że w tym roku zostałem laureatem w konkursie Grudziądz Foto w kategorii zdjęcie wykonane telefonem komórkowym. Taka niespodzianka!!!!
I to dzięki bieganiu..:)
Mój serdeczny kolega, znakomity fotograf namówił mnie abym złożył swoje prace na konkurs. Sukcesywnie "wrzucam" fotki z treningów na facebooka. Widocznie stwierdził, że udaje mi się czasami zrobić przyzwoite zdjęcie. Trochę z oporami, ale uznałem, że spróbuję swoich sił w takim konkursie, chociażby dla przygody. 
Wykonałem odbitki w ściśle określonych w regulaminie wymiarach i zawiozłem zaklejoną kopertę do Centrum Kultury Teatr, które jest organizatorem tego przedsięwzięcia.
Największym problemem był wybór. Oczywiście od samego początku wiedziałem, że punktem zaczepienia będzie świat widziany oczami biegacza. 
No i wybrałem...






Te pozycje konkursowe przyniosły mi jedną z większych niespodzianek w tym roku, a mianowicie wspomnianą wcześniej nagrodę. Moje zaskoczenie było ogromne a satysfakcja  i radość jeszcze większa!!!
Warto czasami się zatrzymać. Nawet będąc w biegu. 
Zdjęć w telefonie mam setki. Wybiorę jeszcze kilka i pokażę Wam jaki świat biegacza może być piękny.
W nadchodzącym tygodniu życzę Wam samych dobrych chwil. Trzymajcie się!!!

Pozdrawiam Zygabiega





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz